Accepterad Skiller | Ban Överklagan [WilleTheBeast]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198822579649

Ditt Hex-ID: 11000013365ddc1

Vad är din discord tagg? Sigge#4933

Vem var det som bannade dig? WilleTheBeast

Bild på banmeddelande: 112423-blue.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte RP:ade på en krockskada. Här är bilden gick inte för mig med WIN+shift+S men här är bilden https://medal.tv/games/gta-v/clips/1y0uCQmXlnZt7Z/d1337XK2xBed?invite=cr-MSwyUG8sMTMyMDE1MjkwLA

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade precis tappat polisen i en biljakt, sen råkar jag köra in i ett träd inte grovt men fortfarande så det blir en krock. Så dum jag var så rp:ade jag inte på skador och körde istället in på en parkering för att en kompis ringde mig ig. Jag fokuserade mer på samtalet med min kompis i luren och glömde helt att rpa på skador. Jag rpar alltid på skador men i detta fall glömde jag helt bort det och ångrar mig extremt. Jag har spelat på Unive i ett år och vet hur man rpar och att man ska rp på skador och hur man gör det för att det ska bli en bra rp. Och jag har aldrig gjort något sånt här tidigare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att Wille egentiligen har gjort en rätt ban men hoppas på en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några få gånger tidigare. De var när jag var ny till rp:en och inte visste exakt hur RP gick ut på. Men jag har tagit lär dom av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? RP:at på skador och gjort ett litet scenario på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltid RP:a på skador. Man ska tänka att detta är riktiga livet och man ska tänka på hur man hade reagerat i riktiga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka