Accepterad dznravxryy | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dznravxryy

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gvuvuvvuvuuvu/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b6f1f4

Vad är din discord tagg? @dznrvxryy

Vem var det som bannade dig? @william.07

Bild på banmeddelande: Skärmbild (7).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig och min vän då han laggade o körde upp i en kulle/berg och sedan fick vi båda black screen och då rpade inte någon av oss på skador, Och vi blev bannade direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade någon kidnappad och alla tänkte dra till gänghuset, När vi körde så var det ganska många så från ingenstans så laggade vi och körde upp i en kulle/berg som gjorde att vi (krockade) och ingen av oss rpade på skador just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det är vårat fel att vi inte rpade på skador , vilket ja alltid brukar göra, men just då så glömde ja i stunden att göra det. Men tycker nästa gång att man inte bannar utan ger varning istället , tex skriva i ooc , för ibland kan man glömma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft lite olika bans, för lall, kommer ej ihåg dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat rpa på skador ifall ja inte glömde, oavsett om vi är i ett scenario eller inte. Men ska tänka på det nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka