Nekad skickaren | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skickaren

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160151875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? skickaren#2219

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1995

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär.

Nabil "Nabbe" Zaddou smeknamn nabbe & Ashkan

Till vardags huserar Nabbe hos Karolinska som läkare, Han är en motiverad, punktlig och skämtsam läkaresedan fem år tillbaka. Under sina arbetstimmar älskar Nabbe att vara ute på gatan och träffa folket runt om i Västerort, en plats som ligger honom varmt om hjärtat. Nabbes familj kom från iran delarna av Kurdistan på 90-talet efter år av förföljelse och förtryck. Hans bakgrund präglar honom dagligen, vilket kulminerade i ett begär att förbättra samhället för unga människor i Sverige med liknande förutsättningar som han själv.

Som läkareär han väldigt social och drivs av att se glada människor på gatorna. Han gjorde sin läkar utbildning i Stockholm på Karolinska, tätt inpå efter studenten. läkaryrket har alltid varit ett självklart val och Nabbe har aldrig tittat tillbaka.

Som person är Nabbe, rapp i mun, plikttrogen och väldigt envis. Nabbe skulle dö för det han tror är rätt, han vill alltid göra rätt för sig. Språkörat är det inget fel på, Nabbe talar sex språk, närmare sagt svenska, persiska, engelska, persiska, arabiska och kurdiska. På sin arbetsplats är han väldigt omtyckt av sina kollegor och älskar att sprida god stämning i grupp. Nabbe är nu på jakt efter nya äventyr och söker sig därför från läkaryrket i Västerort för att flytta till Los Santos, en plats han länge drömt att få uppleva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Hej, Mitt namn är Robin Girgin en 26-årig tvåbarnsfar. Jag har erfarenhet av RP/FiveM tidigare och testat på flertalet owhitelistade serverar dels på svenska men också engelska. Hellstorm/Lelle Lotoft har pushat mig att söka mig till er för att fortsätta med RPn mer seriöst. Jag jobbar på skola då jag trivs med att jobba med barn och människor. Att kommunicera samt att utveckla individer är något jag tar med mig från det verkliga livet in till rollspelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar folket som man träffat på, älskar utvecklingen att det är så många som spelar, plus att servern är väldigt seriös.

Hur hittade du Unive? Gick in på FiveM och letade efter svenska servrar att lira på så hade jag otroligt tur att hitta denna fantastiska server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hela tiden utvecklas, att alltid skapa roliga scenarios. Att växa mer och mer in i min karaktär. Har lirat ett tag på eran server och har massor med folk som sagt att jag är en av dom bästa dom rpat med!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få nya kompisar, att känna mig som hemma i communityn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka