Nekad Moamel | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moamel

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Moamel

Vad är ditt discord namn? pj.10.

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Berätta om din karaktär. Han är 18 år och heter Nabil men även kallas för Nabbe och är Arab från irak där hans rötter är han e hel irakier som han vet och han har en bakgrund av att hans kriminella bror. Mohammed hade inte den lättaste uppväxten i Husby men han har fått lärt sig mycke av sin bror där att man ska visa andra respekt och heder. Hans bror hade begått många brott där men efter några år Nabils bror dog och att han hade känna lite pengar från den kriminella världen så valde han flytta från Husby och sluta upp med det kriminella han hålde på med och försökte hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell han gav upp med sin dröm att bli mekaniker och började jobba åt folk lite överallt och han blev exakt som hans bror. Han hade kontakter med flera Gäng. och ville delta en gång i ett gäng. han deltog i hyenor men blev utvisad från staden så den chansen försvann.
Nabils dröm är att bli en den största kriminella personen i stan. och är väldigt besatt av sånna kriminella handlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en bra rp nivå då jag själv tycker jag är bra när de kommer till att rpa i nästan alla situationer. Jag är också väldigt aktiv på servern då jag brukar vara online på kvällarna/nätter även morgorna, det kommer bidra med att min karaktär blir mer inblandad i samhället

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att du inte altid ska tjärna på de som sker och att du inte alltid kommer att få de du hoppas på

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan tex Vdm(att man dödar nån med ett fordon) Rdm(man dödar nån utan anledning)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har RPa mer än 4år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nejejejje

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog inte sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka