Ej Antagen SkepparnMcgrath | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkepparnMcgrath

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Ditt discordnamn: marre1253

Ange ditt födelsedatum 28 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag just borde bli staff för jag har länge velat bli en staff, och nu började jag som servervakt och tycker det inte är såå stort jobb. Jag vill ta större del av teamet. och hjälpa till med reports, specca folk och hjälpa andra spelare med problem som uppstår. Jag känner också att jag vill lägga mer tid på staff-arbete än på att RP:a långa sessioner, även om jag fortfarande kommer att RP:a. Jag vill verkligen göra mitt bästa för att hjälpa så många som möjligt och se till att servern blir en ännu bättre plats för alla spelare. Jag tycker jag är en Mogen person som har mycket mod och ser till att personer gör rätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar är reports att ibland måste man vänta ett bra tag för ens report ska besvaras. Fear rp tycker det fungerar mycket dåligt och bra vissa sköter det jätte bra och vissa dåligt, som exempel om två pers stannar en bil och riktar mot han av någon anledning, och personen i bilen hoppar ut och tar upp vapnet och försöker skjuta dem både. det var ett exempel som jag ser ofta. Andra problem är PWG Folk rpar inte på skador för att inte förlora ett senario, till exempel du blir jagad av två bilar för ni är fiender, du krockar och bara kör vidare direkt. det ser jag också hända mycket ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi ska börja speca lite mer skottlossningar och folk som kör bilar och kolla så de verkligen rpar rätt och inte gör några regelbrott. Sen kan man också börja speca mer krim rp när folk står i gäng hus eller är och kör bil, och om man hör någon snacka ooc så ska man ta hårda återgärder. och svara på så många reports man kan och hjälpa så mycket folk man kan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar moget och kommer med vänlighet mot dem som behöver hjälp och stöt på ett problem. Man ska också inte känna sig bättre bara för att man är staff man ska inte hota folk att dra doms roller även om man känner de. Man ska inte lalla med sin staff roll som att revva sin vän som är medvetslös eller gå in i samtal och skrika. Man ska inte heller skriva i ooc mitt i ett scenario för då kan man störa det och göra det tråkigare. Man ska inte ta heller saker i ooc chatten så andra kan se man skriver i /m eller går man in i /samtal och fråge sätter det de gjorde fel. Och om någon har attityd mot dig ska man inte ha attityd tillbaks eller hota med att dra deras roller.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är aktiv var tredje dag, så jag spelar 3 dagar och är inaktiv 3 dagar, pga att mina föräldrar tycker jag lägger för mycket tid på att spela, så jag fokuserar på skolan i tre dagar sen spelar jag tre dagar. och dem dagar jag spelar är jag ganska aktiv, mycket mer aktiv om de dagarna är på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 ish år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, är dock servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka