SKELETONM | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? SKELETONM#8879

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela mellan tiderna
måndag 15:00 till 01:00
tisdag 15:00 till 01:00
onsdag 15:00 till 01:00
torsdag 15:00 till 01:00
fredag 14:00 till 03:00
lördag 14:00 till 03:00
söndag 14:00 till 03:00

Berätta om dig själv Jag är positiv,hjälpsam och lojal och gillar att spela Fivem på min fritid men när jag inte spelar så är jag med vänner

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle hjälpa så många som möjligt och göra så dom får en bättre upplevelse på unive

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? för att göra unive bättre och roligare för alla och få bort alla lalare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle hjälpa folk som behöver hjälp och få bort alla lalare

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit och tittat på min kompis som är support

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip då flyger man runt osynlig
toggleid för att se folks id
/kick för att kicka folk
/sqlban id tid orsak
freeze id för att frysa personer
/unfreeze för att un frysa dom
/skin för att ge folk en skin meny
/give item id för att ge spelaren ett förlorat item
/revive för att reva folk som dött uttan anledning eller bug
/bring för att flytta folk till sig
/setjob id för att ge spelare job
/togglename för att se spelars namn

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag är väldigt lätt lärd bara jag är intresserad

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server det är därför jag vill bli support för jag vill ta det seriösare

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har lärd mig alla kommandon från en kompis som är support

Nekad, outvecklad ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka