Accepterad SKELETONM | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKELETONM

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? SKELETONM#9999

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-24

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 o ett halft år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 Bans

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en som RPar runt som vanligt men har mer ansvar en en Icke servervakt för att om någon gör regel brott så ska servervakten ta ansvar och banna personen för att förhindra att det förekommer Regelbrott. Man kan är också där för att hjälpa Staff teamet så dom kan specca annat och alla som servervakter kan RP vanligt och sen banna om dom gör regel brott på T,ex Prien,Trygghansa fängelset så kan man banna dom istället för att skriva report han slår folk utan anledning då kan man som servervakt banna och sen förlänga det så underlättare det för staffs

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? ag är lämplig som servervakt för att jag tar ansvar och att jag inte använder perms för en fördel eller för att få makt över något eller någon och sen har jag varit servervakt förut och har varit servervakt i några månader innan så vet hur Command och sånt funkar och jag är inte rädd för att ta återgärden på folk om dom gör fel och sen om jag gör fel Tex bannar någon för en Dålig anledning så kan jag skriva lungt i PM med personen och förklare varför jag banna Hen och skicka klipp osv för att personen ska förstå att jag banna med är det fel kommer jag ej neka det

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt är en spelare som ska kunna alla regler utan till och ha en Bra RP

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är att du använder dina Perms i det här tillfället och ett exempel på det är att du dör i en skottlossning men inte vill förlora ditt vapen så du revivear dig för att inte förlora scenariot eller ett vapen så du lever och sen skjuter direkt för din egen vinning

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka