Inaktuell Skedaddle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad heter du på discord? Skedaddle#2163

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo för jag är väldigt aktiv och ville hjälpa staff teamet samt medlemskap ansvariga när dom inte kan eller nåt liknande, då kan jag ställa upp för andra. Det finns folk som gnäller att dom vill ha medlems intervju varje gång när jag kollar på dc och jag som är aktiv kan ta hand om det. Många blir väldigt ofta sura om inte deras intervju tas eller om någon inte kollar på deras ansökningar vilket jag också skulle kunna ta hand om. Jag har velat bli medlems ansvarig nu ett litet tag men det var inte så bra tid just då men nu är jag intresserad och skulle vilja vara medlemskap ansvarig. jag vill ha ett stort ansvar för det och kunna göra skillnad. Jag brukar vara aktiv på chatten på discord. Jag känner på mig att jag kan lägga ner mycket tid på detta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig är för att jag är en väldigt trevlig person som alltid bemöter nya människor på ett trevligt sätt vliket jag anser kommer underlätta väldigt mycket för just den här rollen. Jag är även en väldigt driven person så jag kommer verkligen att ta vara på rollen och ta så många intervjuer och ansökningar som möjligt men kommer inte att stressa med dom då jag vill ta se till att personen kan reglerna och att personer är redo för att bli medlem för att ansvaret ligger på mig om jag ger någon medlem och de inte sköter sig eller liknande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är uppväxt med att visa folk med respekt även om dom inte visar det tillbaka. Jag är lärd att visa framfötterna och inte backa för att någon inte gillar dig eller har något emot dig. Man ska inte dra ner sin ton till någon annans nivå för att dom inte vet hur man ska bete sig. Jag kommer alltid ha en glad ton och visa respekt till den andra personens tankar och värderingar även om jag inte fullkomligt håller med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig betyder medlemskap i Unive att du är en del av Communityt , och när du T.ex kan ha ett jobb eller vara kriminell. är du en del av rp på servern och är glad att vara medlem, arbetar inom vården etc. När det behövs fler människor. Om alla är medlemmar kommer antalet oseriösa spelare att reduceras kraftigt och alla seriösa spelare inte kommer att läggas nån tid på. Unive är en server öppen för alla, men ju fler medlemmar, desto fler människor som verkligen vill ha rp: a. Så för mig och de flesta andra kan medlemskap i Unive innebära att du är gemenskapen och rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att spela efter regler och visa hänsyn och respekt mot andra spelare. De ska kunna ha en bra, utvecklad och välskriven historia bakom sin karaktär och verkligen leva upp till de. Jag ser också flertal spelare som ansöker till Medlemskap och sedan spelare dem på andra svenska rp servrar vilket man självklart inte ska göra. Mogenhet är en av de viktigaste saken när det kommer till rp enligt, ser jämt väldigt lalliga och oseriösa personer som bara vill "leka runt" istället för att ta sin rp seriöst.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Först att läsa ansökningar på forumet och då neka eller godkänna utifrån hur deras ansökningar är skrivna, Därefter kommer jag att ta intervjuer och då verkligen kolla hur mogna och bra rp personerna har och då även vara noga me regler, efter de kommer jag ta mitt beslut om och säga om det blivit godkända eller ej, om jag väljer att neka kommer jag lägga till en liten förklaring också och möjligtvis ett litet tips för att förbättra!

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag tillgänglig från ca 14:00 - 00:00 på lediga dagar ca 10:00 - 02:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar endast på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är redo på att ta mera ansvar och kommer att ta denna roll väldigt seriös! :)

Tillbaka