Nekad Skedaddle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Skedaddle#1337

Ange ditt födelsedatum 12 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskap ansvarig för att jag ser att det är en väldigt stor brist på det just nu, jag ansöker också för att jag vill hjälpa till med servern och utveckla den när det kommer till att utöka antalet medlemmar till servern. Jag kommer själv ihåg första gången jag ansökte till WL och hur krångligt och lång tid det tog det vill jag göra skillnad på jag vill eliminera allt krångel och väntande så att alla spelare ska kunna ha så roligt som möjligt så smidigt som möjligt. Jag är väldigt aktiv och vill hjälpa staff teamet samt medlemskap ansvariga när de inte är så många aktiva eller nåt liknande. Det finns folk som gnäller att dom vill ha medlems intervju varje gång när jag kollar på i discord chatten och jag som är aktiv kan ta han om det så att folk inte behöver sitta och klaga. en hel del spelare blir sura om inte nån ta deras intervju eller kollar på deras ansökningar vilket jag skulle kunna hjälpa till med. jag vill ha en stor ansvar för det och kunna bevisa det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har väldigt ofta ledig tid över som jag kan använda till att läsa ansökningar och ta intervjuer. Jag jobbat mycket effektivt och är väldigt flexibel när det kommer till olika saker och ting, jag anser mig som en lämplig medlemskap ansvarig eftersom jag är väldigt aktiv, lätt att prata med. Jag har lätt att prata med andra och har ingen större ångest utav att träffa och prata med nytt folk. Jag vill försöka hjälpa så många personer som det bara går. nu när servern är så stor kommer det nya personer in varje dag och ansöker om medlemskap.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta personer som du själv vill bli bemött, man ska alltid visa respekt och vara trevlig oavsett tidigare händelser som kanske gör en lite irriterad eller liknande och inte ta ut det på andra. När du bemöter någon ska du alltid vara seriös och väldigt välkomnande för att den andra ska känna sig välkommen och bekväm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Väldigt intressant samt svår fråga men jag skulle påverka mycket med att hjälpa alla som är nya medlemmar med tips och regler så att de kan ha en så stadig start som möjligt här på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna ha respekt mot och visa hänsyn, man ska inte sitta och bråka och tjafsa. Det absolut viktigaste att kunna regler och inte sitta och bryta mot alla dessa simpla regler som finns som att t.ex tjata om unban eller att ta intervju och alla dessa fel som jag ser dagligen av flertal olika spelare och innan de ens ansöker tycker jag att man bör kunna regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha stort ansvar att vara en aktiv, hårt arbetande och en aktiv spelare för att kunna ha ett bra flöde i Medlemssystemet. Jag skulle ha ansvaret att vara rättvis men ändå sträng för att personer inte ska tjata och vara dryga mot medlemsansvariga när det kommer till ansökningsprocessen. Jag ska ta ansökningar/intervjuer så mycke jag kan och planera in så att jag kan göra så mycket som möjligt så slipper dom all väntetid. Jag har tid över när jag har gjort allt annat pluggande osv som jag kommer att använda väl som medlemskap ansvarig. Jag kollar på ansökningar om det är lallig skrivet så nekar jag och förklarar snabbt att de behöver förbättras. jag ska se till att göra det så kul för alla genom att hjälpa så mycket som jag kan så att en massa personer inte ska behöva vänta

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv alla dagar i veckan från ca 12:00 till 00:00. På helger ca 10:00 till 02:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är redo på att lägga ner ännu mera tid här på Unive för att göra en skillnad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka