Nekad skar11 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519983520/

Ditt Hex-ID: 11000015cf767a0

Vad är din discord tagg? skar11

Vem var det som bannade dig? elias

Bild på banmeddelande: elias ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag frågade ett gäng vart dem bodde och om dem bodde kvar i huset dem bodde innan dem stängde ner för att jag ville se om det var ledigt att köpa som privat hus för att jag hade velat köpa privat hus och det var nice och stort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade frågat en kille om deras hus var upptaget med dem för att jag ville hjärna köpa huset som privat hus sen så satt jag och kollade film och chillade sen skulle jag in på unive för att lira lite sen så var jag bannad 5 dagar för meta gaming när ja varken menat det till meta eller tagit informationen ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var e felaktig anser jag eftersom att jag inte meta gamade på det. Jag förstår att det kan tas som meta gaming eftersom att jag frågade vart dem bodde men undrade bara om dem hade kvar sitt gamla gäng hus och om det var ledigt att köpa som privat hus. Jag har respekt mot elias och förstår varför han bannade men jag tycker att det blev ett stort missförstånd i och med att det inte hade avsikt att meta gamea på det. Jag skrev i hans pm han jag frågade vart dem bodde och sa att jag ville köpa det som privat hus men då sa han att hans vän redan hade gjort en anmälan på mig för meta gaming vilket jag också har förståelse för men det var en avsiktligt att dem skulle ta det som meta gaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ett flertal gånger då jag också kört på unive med 1 annat discord och steam då mitt andra blev hackat. Jag blev bannad permanent för clogg i somras men fick unban här vid jul jag har börjat sköta mig mer och bolir bättre med mitt rpande varje dag anser jag och folk som kanske inte gillat min rp innan har jag fått bättre kontakt med nu då jag tror det handlade om rpn jag hade förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag hade kunnat gå till jönssons fastighets byrå och frågat om det var ledigt men tänkte inte på det eftersom jag trode att det var som att importera ett hus att man skulle betala med riktiga pengar så trode man skulle ta det i don så jag skulle bara fråga om huset var ledigt så jag kunde hoppa don och köpa det som privat hus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% jag anser också att jag tar mycket lärdom efter mina bans och fattar saker bättre nu när jag har blivit bannad ett par gånger då jag kanske inte ansett just det som regelbrott men sen efter bannen fattat och fått förklarat för mig att det jag gjorde var fel och jag står för mina problem jag stått för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka