Accepterad skapligtapelsinskal | Ban Överklagan [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? 1Julle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är väl helt klart varför jag blev bannad o de va ju för jag tog spawnmenu hem istället för att tex ringa en bil eller springa till ett garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var ju så att min bil vart lite paj och så krockade jag in i en lykt stolpe och då så dog bilen och jag var mitt ute i grovestreet och närmsta garage var långt bort och jag ville ej spendera 50k på att hämta ut en bil från vale, så jag valde då att ta spawnmenu till gänghuset för att hämta en ny bil och fortsätta som vanligt och fortsätta det jag skulle göra. När jag spawnade in vid gänghuset så tog det typ 5 sek och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var ju bara mitt fel egentligen att jag inte ville rp'a mig fram till att hämta en ny bil eller att springa dit. Jag vet att jag kunde löst detta lilla problemet mycket snyggare och lösa det på andra sätt än att abusea mig fram till en lösning. Det var väldigt dumt och jag vet nu hur ni ser på detta och så har jag tänkt till lite om hur man skulle kunnat lösa det via rp istället🙂.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min senaste ban var för att jag hetsade mot en staff under ett krim möte i chatten vilket var väldigt dumt och jag fick ban för det och lärde mig en läxa om att inte hetsa mot folk hej vilt som jag gjorde under det tillfället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns ju flera lösningar som jag kunnat ta det första är väl att typ springa till ett garage och hämta ut en bil, sen det andra är ju att man kan ringa in sin bil men det kostar dock 50k så det är inte optimalt men är bra i nödfall. Sen tredje alterantivet är väl att ringa en polare som kan plocka upp mig och köra mig dit jag ska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att lösa transport problem via rp på flera sätt än att abusea andra spelfunktioner för att jag bara är lat och inte vill lösa det den korrekta vägen. Sen har jag det ju tagit några timmar sen dess att jag blev bannad och jag känner att jag vet hur jag inte ska göra framöver och jag vill gärna bli unbannad för att kunna rp'a mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka