Nekad sk1tzz. | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sk1tzz.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Tagg: .123 Användarnamn: 10.sk

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Namn & ålder, bakgrund :

Min karaktär heter Amir Lee och han är 22 år gammal, Han har haft en tuff uppväxt med bland annat mycket kriminellt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppväxt :

Amir har alltid velat driva eget företag tillsammans med sin lillebor Alexander Lee.
Båda har haft en tuff uppväxt med mycket som hänt familjerelaterat.

Hans pappa var grovt gäng kriminell och mycket gick snett. amir var bara 3 år när pappan gick bort i en stor skottlossning.
Hans mamma mådde inte bra efter pappans bortgång, Så hon började använda sig utav droger för att kunna må bättre.
Amir såg henne ledsen ofta, Det gick dag för dag men tillslut tog hon livet av sig.

Amir och Alexander har haft en storebror vid sin sida.
Amirs storebror tog hand om syskonen.

Det gick ett tag efter det tragiska som hände med föräldrarna, Amir har precis fyllt 15 år och han hamnade i en djup depression, Han saknade sin Far. Han gick i sin pappas fotspår och hamnade i kriminella livet.

Mycket hände, Han började hänga med grovt kriminella gäng och allt blev fel.
Han hamnade i en skottlossning där han var brutalt skadad, Han låg i koma i fyra år, Och det var då hans storebror insåg.
Hans storebror stoppade Amir och bytte riktning i livet. Han fick Amir börja jobba och komma ur sin depression.

Livet flöt på och han hade lämnat det kriminella bakom sig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allmänt om Amir :

Han har alltid haft ett intresse för bilar och motorer, han har ägt flertals bilar.
Amir är väldigt social och har mycket kompisar i staden.

Han älskar att vara med sina vänner och bara prata.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion framförallt.

Jag kommer bidra med mycket social rp nivå samt lång variga scenarion.
Jag kommer fokusera på min rp nivå och kommer se till så det blir bra rp nivå på de scenarion jag är inblandad i.

Älskar när rollspelet flyter på men ogillar när lallare kommer och förstår rp nivån, Så kommer rapportera allt till staffsen så rp nivån kan utvecklas positivt.

Kortfattat så skall jag bidra med extremt bra rp nivå och väldigt välutvecklade o professionella scenarion på unive :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska rpa så det blir kul för båda sidor.

alltså man behöver inte vinna ett scenario för att de ska vara kul! tvärt om.

till exempel :

En polis jagar en kriminell, Den kriminella hoppar ut sitt fordon, polisen riktar. Den kriminella tar upp sin pistol och skjuter polisen.
Det blir sjukt tråkigt för polisens sida men säkert jätte roligt för den kriminella.
(Detta tog jag som ett till exempel, medveten om regelbrotten i scenariot jag förklarade)

den kriminella kan även bli gripen för att kunna ha ett roligt scenario.
Det blir roligare från bådas sida :))

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstår principen i reglerna. Kommer följa dem utmärkt. RDM / Random death match - döda någon utan anledning. VDM / Vehicle death match - Använder sig utav fordon som ett vapen. Suntförnuft - Tänka logiskt samt verkligt (Den viktigaste regeln inom rollspel enligt mig)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! Har rollspelat sedan 2020 och har över 2000 timmar på fivem. Började spela unive 2021 som icke medlem. Blev medlem år 2023 men valde att ta en paus i början på 2024 pga skola. Har spelat på flertals servers, många whitelistade och flertals mindre servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket fritid så kommer visa mycket aktivitet på servern, Jag vill mer en gärna ha en plats som medlem på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka