Nekad SkåNSkEn | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkåNSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198822281519/

Ditt Hex-ID: steam:11000013361512f

Vad är din discord tagg? Skånsken#2993

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 2dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: cetkpj Anledning: bete dig Går ut om: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Placerad av: Limpis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt nu vill jag prata lite så här jag har varit i häktet nu i över 15 timmar och polisen dom gör inte ett skit man bara får lov att sitta där och dra ut på tiden lipis bannar mig helt utan anledning jag ska lite så hära la lala la slätt ut mig tack så blir jag bannad i 2 dgr och ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att det är en godkänd ban att banna någon för att "bete dig" när man sitter i häkte och poliserna gör inte ett jävla skit och jag tycker att det är riktigt dåligt av er

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i häktet för jag gjorde butiksrån igår kväll runt 22 tiden sedan dess har jag, bing och nisse varit i häktet i sedan dess vi har försökt att få ta förhör men polisen bara kaxar emot och är allmänt o sköna jag tycker att detta är en välldigt keff rp av er attt man bara kaxar emot och inte tar förhör och som sagt jag sa lite la lal la släpp ut mig för jag var uttråkad för av att ha varit häktad i typ15 timmar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som person tycker att detta är en dålig ban då jag har varit häktad ett riktigt långt tag och vill ju såklart rpa och inte bara sitta häktad för t.ex i fängelset där händer det saker som slagge osv och det är scenarion som man kan rpa på och då får man ändå rpa men i häktet så kan man ju inte rpa. Och det är pågrund utav att alla poliser bara iggar en och vill inte ta förhör

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte faktiskt inga sedan jag kom tbx på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat vara tyst men såklart så blir min karaktär uttråkad av att vara häktad flera fleara timmar, och sen fattar jag såklart osså att du bannar mig för att det var jobbigt säkert men som sagt har varit där i flera flera timmar

Har du lärt dig någonting efter din ban? På sätt o vis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mmm

istället för att klaga på mig eller polisen så kanske du bör tänka över hur du utför dina rån eller hur du kan vara med och ge tips på hur man ska utveckla fängelset

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka