Nekad sjoturtle | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/sjoturtle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle

Vem var det som bannade dig? bl11zz

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? denna var jävligt billig måste jag säga, men jag fattar varför man tog beslutet. Jag tror att man bara kollade logs och sa "japp, där har vi hets" utan att faktiskt förstå kontexten. Att ta en 6 dagar ban för grov hets är i mitt tycke alldeles för hårt. Man borde inte behöva vara rädd att bli bannad för minsta lilla, då blir det inte kul att spela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte riktigt ihåg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill säga att den är felaktig, eftersom jag inte medvetet hetsat, och det var inte menat allvarligt. Jag skrev sybau halvt på skämt, som ett sätt att få tyst på han som skrev i ooc. Jag menade det snarare som tyst än det det faktiskt betyder. Jag förstår att det kan se ut som hets i logs, men att det skulle vara grov hets är för mig ofattbart. Hade jag skrivit typ "busunge knullar din mamma" hade jag förstått en grov hets, men är detta verkligen på samma nivå?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0 bans senaste 3 månaderna, 23 bans totalt. Jag har dock under 2021-2023 varit involverad i en del skit som jag har lämnat bakom mig nu och inte tänker på någonting egentligen längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde skitit i att skriva.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man får tänka på hur det kan se ut för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka