Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
tackk <33+rep
Du kan ändrauppdatering: jag heter sjoturtle#6969 på dc inte sjohomie, ändrat nyligen + bump
kan bara ändra titelnDu kan ändra
Längst ner finns det … om du trycker står det redigerakan bara ändra titeln
OrkaVad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Vad heter du på discord? sjohomie#6969
Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2009
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? varje dag mellan typ 3 till 8/9 (träningar i en timme mest av dagarna också)
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli trainee för att utveckla staff teamet, så att de i staff teamet får mindre att göra och support går snabbare. Jag vill också underlätta för spelare som t.ex powergamar eller lallar. Jag vill utveckla unives utveckling frammåt och vill kunna göra staff relaterade arbeten så som att hjälpa folk i support osv. Jag är ganska hård med regler ingame MEN sen brukar jag tänka lite på sunt förnuft vad hände innan detta osv. Och sen är de för att jag vill kunna ta staff ärenden ingame och specca scenarion de jag prioriterar högt skulle vart KRIM RP för de känns som att de blir en del fail rp inom det. Jag har varit servervakt nu i snart två månader tror jag? och jag tycker jag har skött de bra och rpat på bra som vanligt utan några konstigheter. Vilket känns bra så nu när jag varit de ett tag så känner jag att jag skulle kunna ta steget till Traine/support. Och hoppas på att de ska bli bra!
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag kommer bidra igenom att jag kommer vara aktiv Staff som kommer att försöka höja rp nivån på ett bra sätt kommer vara där det är mindre bra rp nivå där man måste stödja lite extra tex nuförtiden som är det ganska mycket lall vid boxning arenan där man måste specca lite extra där. Jag kommer att ta emot jätte många reports och verkligen läsa igenom och utföra de på ett bra sätt och noggrant sätt istället bara för att bli av med de så kan man läsa de fint och lugnt då ett problem blir löst och förståndigt.
Jag vill också bidra med att sitta i support och ta emot folk och vara där för folk. Jag är en person som gillar när grejer ska vara korrekt och bra så att man inte tar det lalligt utan vara en seriöst Staff är viktigt för server då spelarna kommer att ta servern seriöst när det finns seriösa och duktig Staffs. när jag sitter i support så sitter jag inte därför att prata utan att ta emot folk och lyssna på vad de har och säga. Jag gillar helt enkelt att det ska vara seriöst och bra rp som servern är på väg till som jag ser det och vi börjar bli mer spelar.
Jag skulle kunna också bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att bidra till ett så seriöst och bra RP som möjligt på servern. Jag vill bidra till att alla är seriösa och att så få som möjligt ska utföra regelbrott eller liknande. Mitt mål med support är att hjälpa till med att förbättra servern genom dessa saker, men den är redan väldigt rolig och bra.
Just nu så bidrar jag lite till RP-nivån på servern genom att använda mina SV-perms på folk som inte sköter sig, samt utför ett seriöst RP själv. Jag skriver alltid anledning vid en kick eller svban då de kan lära sig utav sina misstag.
Som Support hade jag även bidragit till förbättring på servern genom att göra så att folk kan få snabb support vid de tiderna där inte så många är inne, då jag är aktiv under sen natt/morgon mycket. Jag är även aktiv några timmar när det är många spelare inne, som på eftermiddagen och kvällen.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 5-6 månader.
Har du några tidigare erfarenheter? jag är servervakt just nu och har kompisar som är trainee, så jag skulle nog säga att kan kan en del (har också sett staff arbete på stream)
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle själv säga att jag har goda kunskaper inom Staff relaterade kommandon, här kommer en lista!
/kick (id) (anledning) : Detta sparkar en spelare, vilket innebär att spelaren kan ansluta direkt igen.
/svban (id) (anledning) : Detta gör så att spelaren blir avstängd i 60 minuter.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) : Detta bannar en person i antalet dagar som anges. Man kan använda ”komma” i detta kommando som t.ex 0,5.
/sqlunban (Hex-id) : Detta kommando tar bort någons avstängning (ban).
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) : Detta ger en avstängning till någon som är offline genom ett Hex-id (permanent id).
/sqlsearch (steamnamn) : Detta kommando gör så att man ser vad någons Hex-id är genom dennes steamnamn, som man kan se med hjälp av nästa kommando!
/togglename : Detta visar allas steamnamn över deras karaktärer.
/toggleid : Detta kommando fungerar lika dant som /togglename, men visar någons id.
/who (id) : Detta tar reda på om någon är antingen Icke-Medlem eller Medlem, det kan även utöver medlemskap visa om någon har krim-roll.
/revive (id) : Detta återupplivar en spelare.
/noclip : Detta kommando gör så att man blir osynlig och kan flyga.
/spec (id) : Detta kommado är som noclip fast man automatiskt följer efter en spelare, och man kan även klicka på G för att kolla deras inventory.
/goto (id) : Detta teleporterar en till en spelare.
/tpm : Detta teleporterar en till waypointen man satt på kartan.
/bring (id) : Detta teleporterar en person till en själv.
/freeze (id) : Detta gör så att en spelare inte kan röra sig.
/dv : Detta tar bort det fordon som man är nära.
/giveweapon (id) : Detta ger en spelare ett vapen som är tillgängligt på servern. Exempel kommer nedan.
/giveweapon (id) WEAPON_nightstick
/giveitem (id): Detta ger en spelare ett föremål som är tillgängligt på servern. Fungerar lika dant som vapen.
/givemoney (id) (Antalet pengar) : Man ger antalet pengar som anges till en spelare.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare.
/clearinventory (id) : Man tar bort alla någons saker i inventoryt (Rensar).
/setjob (id) (jobb) : Man ger en spelare ett jobb.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope
okOrka