Nekad Sjopapi | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjopapi

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liam_polis/

Ditt Hex-ID: 110000113c43c50

Vad är din discord tagg? Panpizzanliam

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de tror jag lallade men jag försvarade min polare. Jag agerade och slog tillbaka. Sedan blev jag bannad när vi åkte till sjukhus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle laga en bil. Medans vi lagar slår John/kompis min polare. Jag agerar så jag slår tillbaka. Vi kör till sjukhus och sedan blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej och ja. Jag kunde att välja att inte slå honom men jag skyddade min kompis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg min tidigare bans men jag kommer ihåg att jag fått ban av röst efter charackär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde välja att inte slå tillbaka!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lalla eller skydda min kompis om han blir nerslagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår allt och allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka