Nekad Sjolin | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profile

Vad är ditt namn i verkligheten? David ljung

Vad är ditt discord namn? Rack Sjolin#6969

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Ung är 23år och lever i en lägenhet i staden hans uppväxt var ganska stökig hans föräldrar drack mycket och han hade inte så många vänner pga hans aggressionsproblem. Han bodde i ett litet hus ungefär 2mil från staden när han var liten gick han i en liten skola som låg 2km från hans hus. Han blev väldigt mobbad i skolan och han har bytt skola 5gånger. När han började gymnasiet så fick han 2vänner som hette Conny och Emil. Han blev var väldigt bra kompisar med dem och han fick ett nytt intresse som var att greja med bilar. Varje dag efter skolan så gick han och hans kompisar hem till Conny och grejade med bilar. När han fyllde 17år så dog hans mamma av överdos. Och efter det så fick han en depression så han skolkade från skolan nästan varje dag och hans pappa slog han. Till slut bestämde han sig att rymma hem ifrån. Han flyttade in hus Emil och efter 2månader dog hans pappa med av överdos. Han blev väldigt ledsen fast hans pappa slog han. När han blev 18år så fick han ett hus av sina kompisar som låg i staden och sen han flyttade dit har hans liv varit bättre och nu lever han i sitt hus med 2katter och en hund och han har fått ett jobb som bilmekaniker nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa alla/ dem som behöver hjälp kommer rp:a så mycket jag kan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. Det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Hur hittade du Unive? Mina vänner har spelat de länge så tipsade de mig så började jag spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att ha sånt bra liv som möjligt inget krim inblandat och försköa rp:a så bra jag kan och följa reglerna så mycket jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara en så bra spelar som möjligt hjälpa alla och rp:a så mycket som de går

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar swedishknight ibland men oftast unive
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top