Accepterad Sjolin | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Sjolin

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diablo Juan och är 20 år. Diabloär uppväxt i sverige men kommer ursprungligen från Argentina, hans uppväxt har varit en bra och han har alltid varit intresserad i polisen och att hjälpa folk. Som liten så drömde han om att bli polis och hjälpa staden. Diablo växte upp med båda sina föräldrar och dem bodde i en lägenhet. Diablo hade inte många vänner som barn men det hindrade inte han att försöka nå sina mål att bli en polis. Diablo är en väldigt omtänksam människa och bryr sig om andra. Diablos planer är att satsa fullt ut nu efter gymnasiet på att bli polis och utbilda sig en massa inom det. Hans dröm inom polis kåren är att bli helikopter förare. Diablos andra intressen är att gymma och även att spendera tid med sina föräldrar då han är ensam barn i familjen. Och han älskar även att titta på filmer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös rp men ändå göra det roligt. Min rp kommer vara så realistisk så möjligt och jag hoppas även att jag kommer hjälpa andra med rp på vägen med olika saker och vad dem kan förbättra. Det är några saker vad jag kommer bidra till med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska rollspela för sin enga vinst utan man ska göra scenario som är roligt för båda. Och det är för att man ska kunna få en så bra rp upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och här är några exempel. Suntförnuft vilket innebär att man ska tänka logiskt och man ska tänka om det verkligen skulle gå i verklighjeten. En annan sak är VDM och RDM, VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen till att t.ex köra på folk. Och RDM innebär att man t.ex bara går fram och slår till någon utan anledning. Eller FearRp vilket innebär att man ska värna om sitt liv och att man inte ska rpa som om att man inte bryr sig eller är orädd om man t.ex är gisslan i ett rån. Sen finns ju det även massa relger för forumet och discorden osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelart på Unive i flera år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope
 
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top