Nekad Själv | Beslut Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Ditt discord namn: micahzz2

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem roll samt kriminell roll.

Vem/vilka tog beslutet? alec

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag anser själv att beslutet togs då pågrund av att alec inte riktigt kollade på mitt klipp som sagt mitt nät crashade sedan skjöt jag mot polisen efter mitt nät hade crashat så jag dödade inte ens en polis och det var därför jag fick poäng för suntförnuft. Clog det var då när jag hade blivit indragen i support och då var jag påväg in i unive igen efter att mit nät hade crashat så tänkte jag inte på att jag skulle spawna senaste då det hade gått typ 10-15 min så då spawnade jag piren och då fick jag clog för det vilket jag inte direkt tycket stämmer när ingen hade taggat mig elr nämt något om att jag skulle spawna senaste. Efter allt det här i support så blev jag lite arg och så reagerade jag med en clown emoji till ett av alecs medelanden och då fick jag staff diss vilket jag verkligen inte tycket det är bara för att jag skickar en emoji.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker då att beslutet är felaktigt pågrund av att jag inte ens dödade nån polis elr skjöt ens mot en polis när mitt nät ännu var igång. Ingen taggade mig och sa att jag skulle spawna senaste igen när jag sa att jag crashade staff sa inte heller till mig att ta senaste när jag satt i support. Sedan staff dissen tycker jag inte riktigt var en staff diss då när jag skickade en clown emoji bara.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mB31ubs5xXqzMHxrT?invite=cr-MSxtNWUsMTI5OTMxMTE

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka