Nekad Själv | Åtgärd Överklagan [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1349146203643969590
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände från mitt perspektiv var ju då att jag körde krim utan krim vilket var väldigt dumt och då så skjöt jag mot folk så körde dem upp till ett ställe som jag inte visste var ett gänghus eftersom det inte har varit det förut när jag spelat och det fanns ingen grind elr något. När jag kommer upp dit så riktar ena killen på mig så då skjuter jag honom sedan dödar hans vän mig efter det så ligger jag död ett tag ut tabbad sedan crashar mitt game. Då ser jag ett en staff har skrivit till mig på discord att komma support och då kom jag support.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte att krim utan krim var fel. Det jag anser var fel var då RDM och clogg eftersom att det var ju inte direkt rdm när han riktade på mig så då skjöt jag ju mot honom såklart vilket jag ändå inte borde gjort från första början eftersom att jag inte är krim. för clogg delen tycket jag också att den var ganska felaktig eftersom att jag bara var ut tabbad när jag var död sedan crashar mitt spel lämnade inte med flit liksom varför skulle jag clogga när jag ändå var död det hade ju ändå inte gjort mig något bra.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mMwdt9ioKgUQ-LbCZ?invite=cr-MSxhc3AsMTI5OTMxMTE

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka