Ej Antagen Sixten100p | Chef-jobb ansökan [Trygg-Hansa] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten100p

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
298
Reaction score
10
Vilken chefs-position ansöker du till? Jag är sugen på Trygg-Hansa

Vad heter du i verkligheten? Sixten säger ej efternamn

Vad är ditt användarnamn på discord? sixten100p

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? 21 januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på Trygg-hansa detta har gjort så jag vet hur jag ska leda ett team, hålla stämningen med kunder men med även medarbetare. Jag är duktig på att planera och organisera för både arbete men även stress, hålla fokus för kvalitet och få resultat. Jag är van att ha ett bra bemötande så kunder och personal känner sig välkomna. Min erfarenhet av att driva förändringsarbete och förbättra processer gör att jag kan bidra till ett effektivt och framgångsrikt team där både medarbetare och kunder känner sig nöjda.

Jag har även varit befäl på Securitas. Detta gör att man måste agera snabbt med en eftertanke vad som kan hända. Men att bara jobba på Securitas kräver ett stort ansvars antagande, beslutsförmåga och att behålla lugnet under stressiga situationer.

Det viktigaste för mig är att skapa en trygghet för både kunder och personal. Jag är van att fatta beslut och är inte rädd att ta ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Vart ska vi börja asså möte varje fredag var dålig förut och vill börja få in en mer summering vad som har hänt i veckan, vad som man kan ha ändrat med mera. Sen måste jag fixa så Trygg-hansa har öppet från 07:00-03:00 eftersom det är oftast de tiderna som ände lite folk är inne. Vad ska vi säga om discorden när jag var chef så hjälpte inte jobb ansvariga att ta bort vissa kanaler så de ska jag lätte vara mer på. Skulle vilja att vi fixar bättre bemötande. Men kommer på mer sen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag vet att man måste vara 3 timmar 4-5 gånger i veckan så 3 eller mer timmar varje dag men det kommer bli lite mindre på helger för då vill jag spendera tid med familjen. Men förvarning jag kommer ta skola och familj för detta.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
+rep. Perfekt chef för trygg-hansa! Han var super chef innan och SKA komma tillbaka och vara ännu bättre. Aktiv, mogen, snäll och allt sånt. Alla på trygg-hansa gillar han! Han vet allt om trygg-hansa och har mest erfarenhet av ALLA. Tror inte någon kan säga något negativt om honom. Ta tillbaks Sixten till trygg-hansa! #bringbacksixten

++++++++++REPPP, HAN ÄR JÄTTEBRA CHEF! OCH JAG SKULLE VILJA HA TILBAKS HONOM PÅ TRYGG, +REP JAG VET VART HAN BOR

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

+++rep när jag var ledning så gjorde denna killen som ingen annan o unive har gjort för mig. Han gjorde en sån arbetsmiljö som fick dig att jobba dag in och dag ut. Han tvingade dig jobba men inte men ord utan med sitt eget arbete. Den tid hos Trygg-Hansa komme rush aldrig glömma och ligger långt inne i mitt hjärta. Snälla gör denna magiska person till chef över Trygg-Hansa och en sak till #BRING BACK OLD TRYGG-HANSA!!!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka