Ej Antagen seedex1243 | Chef-jobb ansökan [Trygg-Hansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? TryggHansa

Vad heter du i verkligheten? Alekss

Vad är ditt användarnamn på discord? seedex1243

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? för ca 7 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Yes det har jag men det var tvärr länge sedan jag var chef på olika jobb!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få ett aktivt Trygg Team och göra så att alla känner sig trygg när de ringer oss ( trygghansa )

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? som chef kanske 3-4 timmar ?

Har du läst våra grundregler? Ja

Hej, kan du komplettera lite

Besvara detta meddelande inom 48h

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Yes det har jag men det var tvärr länge sedan jag var chef på olika jobb! Jag har varit chef på andra servers med inte bara unive men olika servers också jag hoppas att jag kan få 1 chanse att bli TryggHansa Chef och så alla alla blir glada inom mig som en ny chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Få ett aktivt Trygg Team och göra så att alla känner sig trygga när de ringer oss ( trygghansa ) Jag vill att folk inte ska vara rädda att ringa oss och vara rädda att snacka med oss jag vill också bygga ett bra team miljö

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? som chef kanske 3-4 timmar ? alltså jag kanske rpar sen kommer jag rpa som chef och kolla hur det går för att arbetare och kanske kommer vi ha ett möte varje 2 veckor för att kolla hur alla har jobbat och se till att alla Arbetare ska känna sig trygga när de jobbar

Har du läst våra grundregler? Ja det är klart jag har gjort det!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Anledning: Trygg-Hansa har redan en chef.
Du är välkommen att ansöka igen i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka