Accepterad Sixten100p | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten100p

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
298
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238991253/

Ditt Hex-ID: https://steamid.pro/lookup/76561199238991253

Vad är din discord tagg? sixten100p

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-06 155957.pngSkärmbild 2025-03-06 154021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De vill inte var den där anticheatet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ha en utbildning för en som jobbar på trygg och ville ha hund med. Så när jag gick in i så vill inte hunden. Så då kallade jag in hunden och skulle ta ut den men då blev jag disconnectad och det stod you been banned by the anticheat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen en felaktig banning. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att min hund skulle göra så att jag blev bannad. Det ända jag ville var att hunden skulle vara med på utbildningen. Jag tror att inte hundens script gör så att folk blir bannad. Det är därför jag vet att den är felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit och kommer aldrig om man inte tänker på hunden då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit med hunden i kontoret.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ha inte hunden i kontoret.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Kommer låta er ta den tid som ni behöver.

Du är redan unbannad

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka