sixten10 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sixten10

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2004

Vad heter du på discord? sixten2010#9292

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 108 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 4 dagar i veckan och i bland mer

Hur många timmar har du på FiveM? 108 timmar

Vad heter du? sixten westberg

Hur gammal är du? 26

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag gillar att vara vakt, jag gillar att förbättra samhället, jag har lite erfarenheter när det gäller vakt, och jag kommer vara aktiv så mycket jag kan. jag vet själv hur man hanterar kritik och arga människor. om dom är riktig aggresiva får man ta den sista vägen ut slå dom. och jag kommer vara överallt i staden! och Jag tycker att staden ska ha ett bättre samhälle

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag Tycker att, jag kommer vara aktiv, kommer åka över helastaden, kommer vara aktiv hela tiden, jag kan ta aggresiva människor och jag kan ta kritik och jag tycker själv jag är
Har du tidigare erfarenheter inom yrket?
ja jag har varit polis i en annan stad och när jag började i multi så såg jag att det fanns securitas så vill testa något nytt så ja nu söker jag hit
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? n? Man ska inte skrika fast det är akut utan du ska prata lungt och radiodiseplin är att man ska säga sitt rakel i börga och sen när man har pratat klart så ska man säga kom,slutkom eller klartslut.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Vad är en bra Securitas vakt? En bra vakt är att man ska vakta och inte lalla runt utan man ska ta de på fullaste alvar.
Hur jobbar man, hur är man bland andra? Man ska vara trevlig.
hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man ska inte använda vapen i onödan utan bara när de värkilken behövs.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Då börjar jag med att hämta förstärkning så att jag inte går dit helt själv. Sedan så försöker jag lugna ner och prata med personen. Om inte det skulle funka så skulle jag ta fram teasern och teasra honom. Efter det så tar jag med honom till station så vi kan prata mer där.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Då springer jag fram och till personen som misshandlar och teasrar honom direkt efter det så ringer jag till ambulansen så att han får vård. Jag arresterar killen som misshandlar och tar han till stationen.

Har du några andra frågor? nej

Senast ändrad:
Tillbaka