Accepterad sixte 4life | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Ditt Hex-ID: 11000013fd1d6f8

Vad är din discord tagg? sixte 4life#8996

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? den var i 9 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för OOC du kan göra en ban överklagan på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratade OOC förlåt så mycekt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i fängelset då var det en som frågade hur rymmer man det har varit en som sa hur man gjorde till mig men jag har aldrig gjort det för det känns inte bra att göra det men då sa jag muskel f3 sen animationer och diverse och sitt på marken och sen bla bla och så vidare och då vart jag bannad för OOC förlåt jag vet varför förlåt så mycekt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel ska aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det handlade om RDM och cop-baiting den ena handlade om att jag frågfade en polis om han behövde hjälp för jag var sjukvårdare och den andra om RDM var att man ska aldrig slåss i vilken situationer som helst bara när man behöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte prata OOC ingame ALDRIG förlåt ska värkligen inte göra om det igen det är värkligen inte kul att vara bannad SKA värkligen INTE göra om det ALDRIG

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALDRIG GÖRA OM NÅGOT SÅ MAN FÅR BAN förlåt det kommer värkligen inte hända igen det är så himla tråkigt att vara bannad jag tycker värkligen om den här servern så det är inte så kul att vara bannad på den när man har kompisar som spelar på den och en rs6 a det är värkligen inte kul förlåt så mycket kommer aldrig hända igen ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top