sixte 4life | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten andersson

Vad heter du på discord? NORRLAND#8996

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag=5-7 timmar
tisdag=4-5 timmar
onsdag=4-5 timmar
torsdag=7-9 timmar
fredag=8-13 timmar
lördag=8-14 timmar
söndag=5-7 timmar
ibland så är det mer men på speciella dagar typ som på julafton så kanske jag inte kommer vara jätteaktiv.

Berätta om dig själv jag är en kille som är 13 år och är uppvuxen i Norrland och jag tycker om att spela på Unive och träna och att vara med kompisar. när jag inte går i skolan så spelar jag oftast FiveM Unive eller är med mina kompisar och jag är väldigt snäll och hjälpsam.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle försöka att göra servern bättre och sitta i DC och hjälpa dom som behöver hjälp samt att noclipa runt och se så alla följer reglerna och jag hade gett 200% för att försöka att servern ska bli bättre och jag hade också minskat på min RP och sett till så att alla andra fick så bra RP som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på den här servern i ungefär 1 och en halv månad tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det är så att jag har alltid tyckt att support hade varit kul att varit men har liksom aldrig förstått men det var för typ två veckor sen så kom det in en person på marja-lisa med en AK-47 och började skjuta på alla och överallt då vart han bannad då tänkte jag tänk om ingen support hade varit där eller att det inte var tillräckligt med supports då vart jag väldigt glad för jobbet som supports gör så därför vill jag ansöka till support för att kunna hjälpa alla och så mycket som jag bara kan och försöka ta så många reports som jag bara kan men fortfarande på ett smidigt sätt och professionellt och sitta i DC och ta emot alla som behöver hjälp där också.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för att jag är väldigt aktiv och då så kan jag hjälpa så många som jag bara kan och så fort jag ser en support så noclipar jag dit och försöker hjälpa till där sen när det är folk i väntar på support så drar jag in en och en och ser vad dom behöver hjälp med och då försöker jag hjälpa dom så bra jag bara kan sen så tar jag nästa. Sen så kommer jag Banna dom som inte följer reglerna och om dom gör något så säger jag blabla kom support och sen så försöker jag förstå vad som hänt.

Har du några tidigare erfarenheter? ja för länge sedan så var jag en mod på en gammal server så jag vet hur man gör samt att jag är servervakt så jag vet bara några kommands där ifrån.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring (id) man bringar personen till en
/sqlban (id) tid/dagar andledning du bannar personen ett visst antal dagar samt anledningen
/sqlunban (steamnamn) du unbannar personen
/DV du tar bort det närmaste fordonet (fordonet kommer till bärgaren efter restart)
/revive (id) du återupplivar personen
/freeze (id) du fryser personen
/togglename du ser (steamnamnet) ovanför spelaren
/toggleid du ser spelarens (id) ovanför spelaren
/spec (id) du förljer efter spelaren och ser vad hen gör
/goto (id) du teleporterar dig till personen
/kick (id) (andledning) du kickar personen från servern
/set jobb to... du sätter jobbet till dig eller en annan person
det är dom jag kommer på det finns säkert något jag har glömmt.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga jag gick från att vara autoexperten till att vara polis och är nu inspektör så jag det tycker jag att jag är.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej inte en RP server ibland så kanske jag går in på RSM och driftar men jag är beredd att sluta ifall jag blir support.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej men ha en bra dag =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka