Accepterad Simsonsvägen67strög | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Ban-referens
fivem-garage-013 — FiveM, Utgår 2026-03-04
Anledning: Kör orealistiskt med fordon, hoppar från flera meters höjd
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag körde ett fordon i hög hastighet och valde att köra ner/hoppa från en hög höjd på flera meter. Situationen innan var stressig och jag tänkte inte tillräckligt mycket på realismreglerna i stunden. Jag fokuserade mer på att ta mig därifrån snabbt än att följa serverns regler kring realistisk körning. Jag förstår i efterhand att handlingen räknas som orealistisk körning eftersom fordon i verkligheten inte hade kunnat hantera ett sådant fall utan allvarliga konsekvenser. Jag tror att det är därför jag blev bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Även om det inte var med avsikt att bryta mot reglerna så var det fortfarande mitt ansvar att spela realistiskt och följa serverns riktlinjer. Jag borde ha tänkt mer på konsekvenserna och hur det påverkar rollspel och upplevelsen för andra spelare. Jag anser inte att bannen är felaktig, utan jag förstår varför beslutet togs.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att även i stressade situationer måste jag prioritera realism framför snabba lösningar. Serverns regler finns för att skapa en så bra och trovärdig rollspels miljö som möjligt, och det är allas ansvar att bidra till det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är seriös med mitt rollspel och vill verkligen fortsätta spela på servern. Jag har tagit till mig av misstaget och förstår vikten av att följa reglerna. Det här var ett dåligt beslut i stunden, men det är inget som speglar hur jag vill spela framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka