Nekad Simsonsvägen67strög | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Ban-referens
fivem-siren-leqn — FiveM, Permanent
Anledning: EULEN
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och min kompis var ute och körde i våran bil. När jag plötsligt fick två pms av två staffs på Unive, varav en utav dem var Bubbelgum. Där dem skrev att jag skulle komma in i support

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag förstår varför jag blev bannad och jag tar ansvar för situationen som uppstod. Jag vill dock förklara att jag inte faktiskt använde några cheats på servern. Det som hittades var filer på min dator som är kopplade till fusk, och jag förstår helt och hållet att det ser väldigt misstänkt ut från ert perspektiv. Samtidigt vill jag vara tydlig med att dessa filer inte användes på er server under tiden jag spelade. Jag inser att Unive har regler som säger att bara innehavet av fusk filer kan vara tillräckligt för en ban eftersom det bryter mot serverns regler om rättvist spel och skapar osäkerhet kring spelarna är legit. Ur ert perspektiv är det därför rimligt att ni agerade som ni gjorde. Jag försöker inte bortförklara situationen, utan vill snarare erkänna att det var ett stort misstag från min sida att ens ha sådana filer kvar på datorn när jag spelar på Unive. Om bannen baseras på en regel om att man inte får ha fusk filer installerade eller tillgängliga när man spelar på servern, så förstår jag att jag tekniskt sett brutit mot den regeln även om de inte användes aktivt. Jag accepterar därför ansvaret för att ha satt mig själv i den situationen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har tagit den här bannen som ett tydligt wake up call. Oavsett om jag personligen ansåg att jag inte använde fusket aktivt, så är det tydligt att situationen aldrig borde ha uppstått. Jag förstår nu att ansvar också handlar om att undvika allt som kan skapa misstankar eller bryta mot regler indirekt. Om jag får en ny chans kommer jag vara mycket mer försiktig och se till att inget liknande någonsin händer igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans eftersom jag verkligen tycker om att spela på servern och uppskattar arbetet som lagts ner i Unive. Jag respekterar reglerna och förstår varför ni måste ta fusk på största allvar. Det här var ett misstag från min sida och jag är villig att visa att jag kan spela rent och följa alla regler framöver. Om jag får komma tillbaka kommer jag göra mitt bästa för att vara en positiv del av servern, bidra till bra RP och visa att jag har lärt mig av situationen. Jag förstår helt om ni fortfarande känner er osäkra, men jag hoppas att ni kan ge mig en sista chans att bevisa att detta inte kommer hända igen. Vill även tillägga att jag har aktivt spelat på Unive i 6 år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka