Nekad Simpish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpish

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simpishhh

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Leonardo/Leo Holm är en driven och ambitiös ung man som alltid har haft en stark känsla för rättvisa och en längtan att hjälpa andra. Hans största dröm i livet är att bli polis. Från ung ålder har han fascinerats av polisarbetet, både för möjligheten att göra en positiv skillnad i samhället och för de utmaningar och ansvar som rollen innebär. Han har alltid varit målmedveten och strävat efter att göra det som krävs för att uppfylla sin dröm.

Utanför sitt mål att bli polis har Leonardo ett stort intresse för bilar. Han älskar att skruva med motorer, lära sig om olika bilmodeller och tillbringar ofta helgerna på bilträffar Som nu kan utökas genom och se om det finns folk på piren.

Leonardo är en person med stark disciplin, men han vet också hur man njuter av livet genom sina hobbies. För honom handlar livet om balans – mellan att följa sin dröm och att följa sina passioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När det gäller att bidra till Unive kan jag bidra på flera sätt:

Jag kan hjälpa till att Servern får ett bra rollspell. Att vi kan stryra livet som vi lever i fast i ett annat perspektiv men som Till exempel karaktären Leonardo Holm som har en dröm att bli polis och ett intresse för bilar. Att man liksom går för hur just han skulle leva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man i ett rollspel hjälper den andra spelaren att få en bra upplevelse, även om ens egen karaktär "förlorar". Det handlar om att samarbeta för att göra scenariot roligare och mer spännande för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har sen tidigare spelat på servern och det har gått bra. Så jag har förstått vad som innebär. Som nu exempel att (Rdm) står för "Random Deathmatch" och innebär att en dödar en annan utan någon anledning. Många har haft problem att många bara dödar för att vinna scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamän har tidigare spelat på unive. och andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trevlig kille gillar att spela spel med. tycker att roligtr att man kan på så här sätt spela. atrt kunna göra samma sak som irl fast på ett annat sätt.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka