Accepterad b7™ | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

b7™

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Albin i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord andvändarnamn är real.crolle.

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali momo , 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktär som en snäll person och en omtänksam person och till sist en mogen person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ali , och Ali hade tänkt att bli lite kriminell. Genom Ali s uppväxt har Ali gått igenom att han s storebror Som heter Leonardo har andvänt vapen och Ali har sett när Leonardo har andvänt vapen Ali har sett när Leonardo har dödat 2 personer och Ali är lite rädd för sin storebror. Och nu sitter Leonardo / Ali s storebror Inne i fängelset och han sitter inne för han har gjort 3 rån misshandel andvänt droger och Leonardo har dödat 2 personer. Leonardo sitter inne hela sitt liv och Ali tycker det är bra på ett sätt men dåligt på ett annat sätt han älskar ju sin storebror han har varit som Alis pappa han har tagit hand om Ali hela sitt liv för att Ali s Pappa är död☠️🪦. Och Ali tycker det är bra att Leonardo sitter inne för Ali är ganska rädd för Leonardo när han tar droger eller blir full Leonardo brukar bli aggresiv när han är full eller drågad. Och Ali har ju blivit uppväxt med orten grabbar om man ska säga så då så han vill bli en gangster och alla står upp för Ali för alla är rädda för Le

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös RP och en ganska hög rp nivå ex. Om jag krockar i typ 300m då ska jag anvä nda mig utav /me ont och säga ajjjj det ska liksom vara som i IRL om jag skulle ha krockat det är inte bara fortsaätta köra bara för att det är RP åovsätt så ska man använda sig utav /me och det kommer jag alltid och att göra åovsätt vad jag är uppväxt med denna höga rp nivån och kommer aldrig att glömma bort det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ´jag inte ska vinna alla scenario utan polisen och dom anndra kriminella/medlemar ska ochså kunna vinna ett scenario om det bara är jag som vinner alla scenario så blir RP nivån död och då är det ingen ide att att spela om man bara håller på med att döda poliserna för att inte förlora sina vapen man ska ex. Stanna vid ett trafik stopp man skulle inte ha åkt iväg RIL så det gäller att tänka Sundförnuft under hela RPn och det man RPar om.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har absolut inte gjort det!.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna RDM-när man dödar någon utan anledning, COPBAIT-när man försöker få polisens uppmärksamhet, METAGAMNG- är när sin karaktär använder information som dom inte vet om. Ja jag kan alla regler på serven och jag kan nämna några mer av dom Pawergaming2 är att man bara spelar för makt och pengar att man inte alls vill rpa något att man vill bara ha pengar och makt för sig själv vilket är det dåligaste man kan göra som kriminell och medlem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lugnt.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka