Accepterad Simpish | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simpish

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simpishhh

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Leonardo/Leo Holm. Leonardo är en 24 Årig kille som har stora planer för sitt liv. Han har ett mål som att bli Polis, Polis arbetet har han drömt om att bli senaste 10 åren. Men aldrig nått de en men nu vill han satsa på det. Leonardo är en gnaska muskel man på ungefär 186 cm lång. Hans hobby Är att mecka med bilar och dricka lite med polare men aldrig för mycket.

Leonardo har haft en bra uppväxt med bra föräldrar som har gett han ett sort anvsar. han föräldrar har lärt han att man ska ta sina grejer på sitt ansvar och genom de så har han lärt sig hur allt ska gå i livet. som exempel, Att de är hans ansvar att han ska ha ett hem att bo i eller ett jobb. Men annars så är hans familj allt för honom. Som liten har han och hans pappa tillsammans hållit på med motorcross och åk. men på senare år så slutade hans pappa med de för han inte orkade längre,

Leonardo är annars en glad fridfull kille som gillar att spendera tid med vänner och ha det bra. Han är Välldigt tållig man som aldrig ger upp för sina grejer han vill uppnå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra servern med bra och roliga scenarion. Jag tycker är roligt att man kan ha ett bra scenario med roliga händelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinst. Som i exempel att i en händelse att man inte ska försöka vinna i det liksom att man kan förlora ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått severns regler. Att man exempel i discord använda chatterna utanför roll spelet. eller som i rollspelet att man inte ska rdma någon som nu exempel sjukta någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamän har tidigare spelat på unive. och andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trevlig kille gillar att spela spel med. tycker att roligt att man kan på så här sätt spela. att kunna göra samma sak som irl fast på ett annat sätt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka