Nekad Simpan | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simpan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960364763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Simpan#1732

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en gammal gubbe som heter Bengt Åkesson. Han har även en brorsa som heter Hassan Åkesson. Bengt har haft en bra uppväxt, men när han va runt 20 års åldern fick hans kompisar in han på de kriminella spåret.
Bengt började göra kriminella saker som han fortfarande gör idag. Han måste fortsätta med de kriminella handlingarna för att försörja sig då han har ett dåligt register.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag är en en vettig RPare med sunt förnuft. I nuläget ligger jag runt 1500 timmar på FiveM. Min whitelist kommer även hjälpa mig för att få tillgång till alla funktioner och det kommer bli lättare att söka till kriminell rollen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få tillgång till allt, kriminell roll etc.

Hur hittade du Unive? Jag ville ha en aktiv server med många spelare och därför tyckte jag denna server passade perfekt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul. Men inte bara för mig själv utan också bjuda på sig själv så att alla kan få ett gott skratt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på några andra servrar.

Tillbaka