Accepterad Köppulle | Medlem ansökning (TOBBE) [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köppulle

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? kallevonanka156

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Bengtsson
20år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart,omtänksam,snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden för bengt de var när han var liten han har haft de väldigt tufft i sin uppväxtdå han mamma gick bort i en tiden ålder men bengt var soppas ung så han kunde inte riktigt ta in den sorgen som han sedan idag bär med sig. Men nu så har bengt vuxit upp har har stora framtidsplaner i livet han vill kunan flytta utomlands i ung ålder för att sattsa stort på sitt eget arbete som han driver å ser stora möjligheter. Han vill även skaffa sig fina bilar till sig själv men även kunna ge bort fina presenter till hans familj som ett tack för att stöttning och allt som dom har hjälpt han med i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kommer att bidra med till servens rp de är en social och rolig rp där mitt syfte är att båda parterna ska ha ett roligt scenario. Kommer även att bidra med en fin och bra rp som håller unives regler och fokus på den sociala biten inom min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att du ska spela för att dom du rpar med ska kunna vinna i ett scenario som tex om du är polis under ett bankrån då ska du tex inte bryta mot deras krav å pitta dom direkt för att sätta in dom för att du ska vinna de scenariot utan att du ska följa deras krav och ha en så rolig rp efter de som möjligt så att dom kan komma iväg utan att vi ska vinna de scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ehh nä de tror jag inte eller de var väll ibörjan av min rp karriär där man bröt mot simpla regler som vdm å liknande å de har jag lärt mig nu efter ett par år

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM betyder att du inte ska använda din bil som ett vapen FEAR RP betyder att du ska tex rpa rädd under ett vapen hot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka