Accepterad simonunivee | Ban Överklagan [zoxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pippsssaaa_756.

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844096004

Ditt Hex-ID: 110000134ae2e04 (Hex)

Vad är din discord tagg? pippsssaaa_756.#0452

Vem var det som bannade dig? Zoxx

Bild på banmeddelande: D8D81241-64A8-48CB-93EF-E9254A5AF5E3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade en helt vanlig dag på piren och sedan kokade det över pågrund av att jag hörde av några att en grabb blev slagen av en Securitas personal från ingenstans och då sa jag fuck Securitas va gör ni ungefär och sedan åkte iväg vilket jag såklart förstår är fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad kom jag till piren och chillade runt som vanligt. Jag hade hört av folk att Securitas hade slagits och såg sedan hur en man blev gripen. Då kokade det över för mig och jag går fram till dom och säger fuck Securitas och kör sedan iväg i min bil. Detta är mött som jag i efterhand absolut förstår är helt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle ändå säga att jag har gjort fel i situationen eftersom istöllet för att hålla en hög rp nivå vilket man såklart behöver på denna server så säger jag bara fuck Securitas till han eftersom jag kokade över så det var ändå mitt fel eftersom jag borde Hållt rpn högt och istället pratat med han från Securitas i lung o ro.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare eftersom jag fick detta konto av min kompis som hade två eftersom han inte behövde det längre och darför vet jag inte vad dom tidigare bansen min kompis fått är för nåt. Jag själv har aldrig blivit bannad innan. Eftersom jag är ganska ny på detta spel och fick kontot nyligen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort det annorlunda genom att kolla med han lungt i Securitas och fråga varför han är gripen och varför dom slagits utan anledning. Istället för att säga ett fult ord till honom och istället kolla lugnt vad som hänt eftersom det är en högre rp nivå. Detta är såklart något jag kommer tänka på i framtiden eftersom jag inte vill dumpa chansen att kunna spela på en så bra och hög rp server som Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att om jag hör något som det med Securitas eller nåt annat ska jag hålla mig kontrollerad och gå fram och prata lugnt om vad som har hänt i stället för att koka över och bli arg eftersom det inte är okej att sänka sin rp bara för att man blir arg på nåt litet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka