Accepterad Mjukost | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? mjukost1

Vem var det som bannade dig? Mariccc

Bild på banmeddelande: Unive123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom dom inte såg hela bakomliggande scenariot och att det då kan se väldigt fel ut de som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade dom borta vid securitas sedan väljer dom köra hela vägen till sjukan och där krachar dom vet inte om dom gjorde detta me meningen eller inte men dom krashar och då väljer vi hoppa ut och ta dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom att de dom som sitter åker till öppna ställen när dom blir jagade och e nästan säker på att 320 sagt om folk åker till torget och annat när dom blir jagade så länge man sköter det snyggt är det tillåtet att ta dom och de va precis de vi gjorde. Även att vissa av dom bara springer när vi riktar vapen e helt sjukt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag lär mig alltid av mina banns men hade de varit att dom bara stog bakom sjukan hade jag inte tagit dom men eftersom att dom själva väljer köra ditt får dom ju stå för de dom gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte jag gjorde faktiskt rätt i detta men jag förstår de med sjukan såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaa såklart, Nästa gång ksk ni kan kolla min synvinkel innan ni bannar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka