Accepterad simong964 | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simong964

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006152716/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Gustafsson

Vad är ditt discord namn? SimonGaming#6792

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chrille Berggren bor i en lägenhet och är 18år. Hans barndom var Rätt så bra förutom När min Pappa o mamma drack mycket men hans vänner drack inte alls. Han hade inte så många vänner han hade 1 st Peter och Alice hette dem han lekte med dem varje dag. En dag skulle dem ut och leka men då kom inte Emil. Dem var väldigt oroliga och gick hem till sin Chrilles mamma och frågade. Dem fick reda på att han hade dött. Chrille blev väldigt ledsen och deprimerad. Linda var också väldigt ledsen. När Chrille fyllde 12 år så dog hans pappa med, han dog av överdos. Och Chrille var så ledsen så att en dag bestämde han sig för att rymma hemifrån. Chrille sov under träd och på gator och han åt mat ur soptunnor. En dag så såg polisen han. Dem bestämde att ta han och ta med han till stationen. Och han förklarade allting som hade hänt och att han hade rymt hemifrån. Polisen fick kontakt med Chrilles Kusin och han fick flytta dit istället. Och hans Kusin var jätteglad och få se honom. Och när Chrille fyllde 17 år så började han med B-Körkortet. Han drömde om att ha Körkort o en Snygg bil att mecka med Han och Noah brukade fixa varenda dag med sina Framtida Drömmar och dem gillade bilar väldigt mycket. När Chrille blev 18 år så fick han körkort och han köpte en bil som han grejade med. Chrille flyttade hemifrån när han var 23 år och då flyttade han till en lägenhet i staden. Och han bott fortfarande där med sina Polare och sina 1 katt. Och efter det så har han alltid haft ett intresse för bilar. men sen nu så har han känt att han inte kommer någonstans i livet så han bestämde sig för att gå tillbaka till det Bästa som har hänt Tidigare i hans liv igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på Unive för denna server har bra Rp vilket gör att allt går framåt i utvecklingen. Och då blir de faktiskt jätte roligt att Jobba som man får när man är Medlem. Jag skulle vilja Jobba som Securitas för jag vill Gärna hjälpa Polisen o Hjälpa andra o de blir roligare att hjälpa när de är bra Rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är mycket av att folk streamar och att jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Hur hittade du Unive? genom streamers och att jag har letat efter en bra rp server. Och att jag sen Jag hittade unive genom mina vänner som är medlem och har spelat på denna servern länge. Det var dem som rekommenderade mig denna servern för att den erbjöd bra Rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna nya vänner och ha samma intressen. Sen har jag också ett mål För ett säkert Samhälle. Så de inte blir otryggt Att gå ut genom dörren. Sen ska jag verkligen Hålla mig till Reglerna att När jag är på RP ingame då stannar Ingame Prat där.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive. är att bli medlem . Sen att börja jobba på Securitas så jag kan Hålla folk Trygga O hjälpa dem som behöver den hjälpen. O hjälpa Polisen. Vill faktiskt samarbeta med dem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för att jag har märkt att det inte finns andra servrar som har den rp som jag vill ha åt, och jag blev avstängd på den förra Jag va med i . För dem tyckte att jag körde Serieöst RP den va lite för Allvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka