Accepterad elias_13372 | Medlem ansökning [karim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias_13372

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias_13372

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2008

Berätta om din karaktär. Chrille karlsson är 23 år uppväxt i Sverige med sina föräldrar och hans brorsa Ben karlsson . Chrilles pappa var polis innan han gick i pansion chrille vart inspererad av sin pappa han kom alltid hem och berättade om dagen. Chrille är en kille med mycket energi han är alltid glad och positiv. Chrille började jobba i butik efter att han tagit studenten nu när Chrille är 23 känner han att det är dags att söka till polishögskolan och gå vidare från att jobba i butik till att uppfylla hans dröm om att bli polis precis som hans pappa var, Chrille är en kille som tål mycket, chrille är beredd att göra vad som krävs för att staden ska vara säker och fri från brottslingar, chrilles framtids planer är att gå ut polishögskolan och sedan bli en duktig polis, chrille och hans brorsa har inte haft kontakt på länge men chrille vill börja ta upp kontakten med Ben igen för chrille hörde att Ben skulle komma till staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög nivå inom mitt rollspelande eftersom att jag går in i karaktär till 100% , rolig rp, ge tipps ifall jag märker att någonting inte funkar på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna förlora ett scenario för att andra ska ha kul och inte bara du själv (man ska kunna förlora ett scenario)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm = att man dödar någon utan anledning, vdm = att man använder sitt fordon som vapen, powergaming = att man inte rp på skador om man typ krockar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka