Nekad simonankarby77 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

simonankarby77

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Ankarby

Vad är ditt discord namn? siMoN#1510

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Björn Apelqvist och jag har växt upp med mina föräldrar som vem som helst. jag är 21 år gammal. Jag är en väldigt snäll person på många sätt men kan även bli väldigt arg bär någon förstör något som jag har eller byggt upp, har inga diagnoser men har kollat de flera gånger och psykologerna säger att de inte är något. Mina största intressen är att meka med bilar, va alltid med pappa, som var mekaniker själv då. lärde mig väldigt mycket av han och har fortfarande intresse att bli bilmekaniker i framtiden. Är som sagt nyinkommen till denna stad o trivs jättebra här!! BJÖRN APELQVIST

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem i staden för att jag trivs i denna stad och känner att jag vill bli medlem för att har somsagt alldrig bott i en bättre stad innan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de e kul för att de bor mycket folk där, dem flesta är trevliga och snälla, har mycket vänner och släkt här.

Hur hittade du Unive? mina närmsta vänner sa att de va en superbra stad ( SERVER ) att bo i ( ATT SPELA PÅ )

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik, känd och omtyckt. de är mina största mål och så har jag ju andra mål som te x, köpa min drömbil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? 1. vill bli rik 2. vill skaffa en tjej 3. vill köpa min drömbil. 4. hitta fler nya vänner!.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på Unive, för jag tycker den är bäst av alla jag spelat på.

Tillbaka