Accepterad Gabriel57 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabriel57

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel persson

Vad är ditt discord namn? elgb eller GB GLASS

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn Persson 1999-12-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, rolig, seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Björn har haft en svår uppväxt men valde att ta tag i det med sina egna händer och skaffa ett jobb för att kunna tjäna pengar och sedan kunna köpa bilar och fina saker till sig själv men en dag så valde björn att ta den svåra vägen och bli kriminell och började producera droger för att tjäna bättre pengar och köpa vapen och efter det så valde han att gå med i ett gäng men sen valde björn att ta en paus och åka iväg ett tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP hjälpa andra och jag kommer göra det bästa för att följa regler och andra och bli kriminell för att man kan göra rån och gå med i gäng osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex om någon riktar mot en så kommer jag att spela som att jag är rädd och sträcker upp händerna för att inte riskera mitt liv eller om jag är gissla i ett rån så kommer jag följa vad rånarna säger att jag ska göra och väntar tills jag kan få hjälp av polisen liksom spela inte för makt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag har lärt mig saker från det genom tex om att inte störa poliser/copbait när de är i ett scenario

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Vehicle death match - RDM = Random death match - Cop bait = att man försöker få polisens uppmärksamhet -

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på denna server sedan 2021 och sen tog jag en paus i ca 2 år för skolan osv så jag kan det mästa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka