Accepterad Simon44 | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon44#4315

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. han heter dragan och är 30 år gammal och är född i sarajevo bosnien. han bodde i sarajevo i 10 år sen flyttade han till borås och bodde där i 8 år i borås gick han i skolan där och levde där som tonåring tyvär så hade hans pappa gått bort pga av Lung Cancer lite innan dom flyttade till sverige och det ställde till för både hans mamma och dragan hans mamma började missbruka och dragan blev väldigt aggresive tillslut tog dom bort dragan från hans mamma och dragan blev fosterhems placerad dragan har sen dess varit väldigt aggresive och Ledsen av sig dragan. dragan har tagit fel väg och varit med fel personer han är gått till och bli små kriminel och han gör gott men också dåliga saker men han tycker om det livet han har och det bara växer. träffar nya manniskor med samma inrikting som han det blir bara värre och värre och han försöker men han har kommit så djupt in i kriminaliteten så han inte kan ta sig ut så han har bestämt sig för att stanna och göra det han gör. det har han gjort nu 13 år

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem på just denna servern för att jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda sidorna och jag är en nykommen till rp fast tar mycket hjälp från min sociala förmåga, som kan bidra med bra och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela ett scenario för att motparten också ska ha kul och inte bara än själv.

Hur hittade du Unive? vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka