Nekad Simon44 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 110000101b06a85

Vad är din discord tagg? Simon44#4315

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hamnade i skott scenario mot två personer och fick ner båda. jag vet inte vad det speciella är i det men jag blir då anklagad för större hitbox. jag fattar inte hur då jag missa cirka 5 skott på ena grabben. jag skulle aldrig använda mig utav större hitbox då det inte finns något roligt i det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil nära mitt gänghus. jag hör då några skott och väljer att köra i närheten. jag ser att det står folk i ett annat hus och skjuter mot dem som är med i mitt gäng. jag väljer då att lägga några skott sedan köra iväg. när jag kör iväg så möts jag utav en civil polis. den stannar vid mig och börjar snacka. sedan kommer en vit 10 sits med. jag löser diskussionen med civil bilen och den kör iväg. sedan ser jag att killen i den vita 10 sitisga försöker dra vapen så jag kör därifrån. han lägger då några skott och sedan väljer han att köra efter. jag vet inte vad jag ska göra i denna situation så jag stannar och skjute lite för att skrämma bort han. men då väljer han istället att fortsätta köra efter och jag väljer att abra köra där ifrån. men då får han denna dumma ide och väljer att pitta mig. min bil går då sönder och jag stannar i den i cirka 5 sek. sedan så kommer jag på att om jag inte hoppar ut ur bilen så kommer han väldigt lätt kunna skjuta mig i huvet. jag hoppar då ut ur min bil och gömmer mig bakom den. En vit saab kommer och jag vet att bilen är med han. jag väljer då att skjuta ett skott och det skottet pricka föraren i huvudet. sedan kör den vita 10 sitsiga på mig. han hoppar ut men jag hinner ställa mig upp. jag skjöt cirka 4 skott och på det femte fick jag ner han. sedan hoppar jag snabbt in i hans bil och kör iväg. jag kör upp mot paleto för att ligga lågt. Men då får jag en /m utav sonkeiz. han ber mig komma support så jag gör det. han drar in mig och skärmdelar scenariot och anklagar img för powergaming etc. sedan så hoppar naod och moezz in i support samtalet och server deffar och mutar mig. sedan lämnar alla support samtalet och drar in mig i ett annat support samtal. där väljer naod att gå rakt på sak och frågar mig om jag använder större hitbox. jag frågar han vad han snackar om men då avbryter moezz och säger hejdå du är blackad och bannar mig från dcen. direkt efter att naod frågade om jag hade större hitbox så quita jag. jag gjorde det inte för att ta bort filen till större hitbox då jag ej hade filen. utan jag tog bort mitt blood mod. detta blood mode är inte konfetti eller något utan det gör så att det är mer realistiska skador och det kommer lite lite mer blod. jag använde inte detta blood mod för min egen fördel då det inte ens gick att göra det utan jag använde det bara för en mer realistisk rp men jag fattar ändå att moezz valde att blacka mig. ajg skulle aldrig använda mig utav tracers, blood effects eller större hitbox då det bara är tråkigt, jag rpar av en anledning ska jag använda tex större hitbox så kan jag lika gärna köra shooters då det inte är något roligt i det. jag hoppas ni kan förstå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Bannen är felaktig då jag aldrig använmde mig utav större hitbox. men sedan kan man se det ur andra perspektiv. så som att jag använda ett blood mod. jag vet att man inte får använda det men detta innehöll inget orealistiskt som konfetti utan det var bara lite lite mer blod och mer realistiska skador. När moezz hade sett filen så hade han trott något helt annat och därav bara blackat mig direkt. men tro mig jag skulle aldrig använda mig utav större hitbox, jag vet inte ens hur man laddar ned sånt. jag har aldrig blivit permanent avstängd från servern och jag har kört i över ett år. jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer endast ta upp bans som inte är tex i 1d för suntförnuft. jag blev tidigare bannad av nizze för att jag gick runt me en kropp utanför mitt gänghus vilket som räknades som en öppen gata. efter denna ban så har jag typ aldrig ens tagit upp en kropp förutom om jag ska ta den till sjukhuset. jag har även blivit bannad i 3d utav amo_147 för kortdistans spanar som långdistans span vilket jag hade stor förståelse till. dessa bans har lärt mig hur mycket som helst. sedan har jag andra gamla bans och bans som inte är så viktiga att ta upp i detta sammanhang men som jag ändå tagit lärdom utav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat välja att inte quita utan bara visa moezz filen. hade han trott annat så borde jag gått in i tex drobz lall och visat han att det inte var så mycket. men jag hade fortfarande åtgärdrats utav det men det hade inte vart lika grovt. först och främst så kunde jag valt att inte ha filen från första början. men jag hade den bara för mer realisktisk blod. jag hoppas ni kan lita på det jag säger för det är sant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att aldrig använda mig utav tex blood mod ändå fast det inte är något så speciellt. jag har också lärt mig att aldrig quita under ett support ärende där jag blir anklagad för tex större hitbox, traers, blood effects. dock hade jag aldrig blood effects utan bara ett mod som gjorde att sår var mer synliga och att det kom lite lite mer blod. om ni inte tror mig så kan jag försöka hitta filen om jag har kvar den och skickad den till er, så kan ni testa den på tex drobz lall för att se. men ni har ingen rätt till att tro på det jag skriver men jag hoppas att ni ändå kan lita på mig. puss och kram

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka