Nekad Simon44. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44.

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 110000101b06a85

Vad är din discord tagg? Simon44.

Vem var det som bannade dig? Yungti

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-07 075452.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för staff diss. Jag och mina vänner blev jagade av några och sedan pitta dem oss så vi flög cirka 20m upp i luften. Jag valde att inte rpa på det eftersom regelbrott inte ska rpas på. Men då väljer yungti att banna mig i 7d för powergaming och jag tyckte att det var lite comist att han inte banna någon av dem utan endast mig. Men han verkade inte bry sig om dem. Jag skrev då till han att sist en staff gjorde så, så gick det inte så bra med han, om ni fattar vad jag menar. Då blacklista han mig och hela skiten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner blev jagade av en bil, sedan pitta dem oss så vi flög upp i luften. Jag vet inte hur men bilen måste ha vart vädigt op. sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Jag tyckte att han gjorde helt fel i att banna mig från början då det var väldigt uppenbart att något var pågång. Men jag borde inte skrivit det där medelandet till han men tyvärr så gick han mig på nerverna så jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannnad av tillexempel powergaming och andra saker. men dessa bans var så pass längesen så jag knappt kommer ihåg dem. jag blev även perma bannad för att jag använde mig utav större hitbox vilket som jag inte gjorde och jag blev unbannad dagen därpå men fick tyvärr inte mina roller tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gjort en banöverklagan och struntat i att skriva till han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hetsa mot staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

skrev inte detta från min dator så kunde inte skicka en bild på min ban. men om det verkligen behövs så är det bara att skriva till mig i pm så löser jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka