Accepterad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [hagfoss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199540529198/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e30e82e

Vad är din discord tagg? smokedbyme

Vem var det som bannade dig? Zutkaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-08 213918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel genom att pitta mina motståndare viket var väldigt osmart och jag ångrar de för i efterhand märkte ja att de var osmart och väldigt dåligt gjort av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara åkte runt så ser jag hans bil så försöker jag snacka med han men då åker han iväg så jag pittar han ist för och få tag och kunna snacka men de blev ganska dåligt i slut ändan för det var så osmart och dåligt gjort av mig så det finns inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att pitta honom så som jag gjorde vilket var tråkig rp av mig samt inte roligt för någon av parterna så de var inge bra gjort av mig och jag ångrar det rejält.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bannad för jag använde mobilen som död (pwg) och jag ångrar att ja gjorde de och sen dess har jag inte gjort det så jag har ju lärt mig av det misstaget jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte pittat och försöka prata lite mer socialt och försöka komma fram utan å pitta för de var jätte osmart och dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska pitta det var jätte osmart och jag ångrar mig rejält för det var jätte dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka