Nekad simon11111111 | Ban Överklagan [pablo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon11111111

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199630944381/

Ditt Hex-ID: steam:11000016394887d

Vad är din discord tagg? hej34

Vem var det som bannade dig? 1Pablo10

Bild på banmeddelande: 16411410994028347392_7.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom valde att banna mig för att jag tog bussen men viste inte om att man inte fick göra de för har inte läst något om de i reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte från sjukhuset för jag skulle till gäng huset och träffa en person så var stresad och när jag kör på vägen så kommer de en krycka som jag krocka i så bilen gick sönder så jag tog bussen. han inte se kryckan för att jag var stresad till gäng huset och sen börja dom prata med mig in game och sa att jag skulle hoppa support så jag hoppa support och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel med att ta bussen men jag viste inte om att man inte fick göra så för de står inte i reglerna och jag har hört folk säga de/göra de. men dom har inte blivit bannade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ringa mekonomen,taxi,falck eller springa till ett garage eller till en bärgare. istället för att ta bussen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man inte får ta bussen och om man gör de så är de bann och jag har lärt mig att rpa på allt som händer när du rpar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka