Accepterad simon.ohlsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon.ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079354951/

Ditt Hex-ID: 110000142b3f247

Vad är din discord tagg? simon#8576

Vem var det som bannade dig? jarre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de bannade mig för att jag gjorde en sak som är emot reglerna som jag själv är medveten om, det var combat logging. jag vet att jag gjorde fel och jag ska aldrig göra om det igen, jag var ny på servern och va ny till rp så jag hade inte så bra koll på hur jag skulle hantera situationen men nu har jag ägnat en stund på en annan server ett tag och lärt mig mer utav rp och hur det fungerar samt alla regler därför gör jag en banöverklagan för att visa att jag inte ska göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en polis hade fått ett larm om att jag har vapen på mig vilket ledde till att de ville söka igenom mig och därför lämnade jag för ville inte förlora mitt vapen, efter jag lämnat så vaknade jag upp i mitt hus och lämnade vapnet och sen åkte jag tillbaka till polisen o lät han söka igenom mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 2 tidigare bans och det beror på att min brorsa och jag delar samma nätverk vilket har gjort att jag blivit bannad för det som han har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lämnat scenariot, jag skulle kunna göra ett roligare scenario som tex tagit polisen som gisslan med vapnet ifall jag inte ville bli genomsökt och behålla vapnet eller bara bli genomsökt av polisen och förlorat vapnet från start

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka