Nekad Lanken333 | Ban Överklagan (hulken)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lanken333

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199856949964/

Ditt Hex-ID: steam:1100001710d1acc

Vad är din discord tagg? 1lanken

Vem var det som bannade dig? hulken

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-14 194332.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade precis blivit unbannad och då hämtar min polare upp mig och jag hade vapen i mitt inventory från när jag blev pbannad. och sen skulle jag stasha den men då tar han den från mitt inventory och bannar mig för krimutan krim när jag skulle lägga in den. Han vill inte heller lyssna på det jag säger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va med mina vänner i whyos hus och då så ser jag att jag har vapen på mig men då stod det en bil ivägen så jag kunde inte ta ut bilen, och då blir jag genomsökt och han tar mitt vapen. Sen ger någon tillbaka det till mig sen tar han det igen och bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag tycker att de var felaktigt då jag inte ens hade gjort något med de. jag hade ba de i inventoryt och sen så skulle jag lägga in den o då bannar han mig. Jag vill ha tillbaka vapnet också

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad för rasism jag lärde mig och gjorde inte om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte ha vapen på mig utan krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka