Nekad Simon Bergstrand | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Bergstrand

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag tänkte Trygghansa!

Vad heter du IRL? Isak

Vad heter du på discord? jag ba flyger#1764

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 420 timmar!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Trygg-Hansa känns som ett ganska lugnt jobb där det inte behöver vara jättestressigt men ändå skitkul som chef. Jag är väldigt engagerad i just Trygg-Hansa eftersom att man får snacka med folk såklart, och som chef får man bestämma hur det ska vara och man kan själv välja till sina anställda att de ska rollspel bättre och sådana grejer. Jag vill också bli chef på Trygg-Hansa för att jag vill utveckla yrket så att det inte bara är. Hej! Vad är ditt namn? Hejdå! Så att man har lite mer rollspel i det hela, jag skulle kunna hjälpa till med det. Jag vill också bli chef på Trygg-Hansa för att många inte är så engagerade i det. Vilket betyder att jag kan utveckla yrket så att fler blir engagerade och så att Trygg-Hansa blir roligare för folk! Jag kommer också se till att jag och min biträdande anställer folk som faktiskt jobbar och tycker det är kul och inte bryr sig om lönen! Jag vill också bli chef för att utveckla hela serverns rp. Alltså om någon person som jobbar på kanske typ Görans taxibolag kan de ta information och kanske utveckla deras rollspel inom det yrket. Så att till slut alla yrken blir som på riktigt vilket utvecklar servern! Och jag kommer inte göra någon till högt uppsatt direkt utan att veta hur de beter sig och hur aktiva de är. Om personen är aktiv varje dag, gör bra och kreativt rollspel kanske jag efter ett litet tag höjer upp de till "erfaren" så att hen får mer lön. Jag kommer att ta rollspelet så seriöst som jag bara kan, jag kommer inte ge ut jobb till de som gör dåliga intervjuer, även om personen är min kompis. Men till de som gör en helt okej intervju kan jag ge provanställning och titta hur bra deras rollspel är, hur länge de är aktiva per dag och hur seriösa de är inom Trygg-Hansa yrket! Jag kollar hur alla jobbar så att jag inte missar någon som gör ett riktigt bra jobb, och om någon lallar säger jag att han ska bete sig eller ger jag han sparken direkt. Ifall han lallar och jag skriver att han ska bete sig och inte gör det kommer det också leda till sparken på grund av att jag vill ha så seriös rollspel som möjligt på Trygg-Hansa! Det är därför jag vill bli chef på Trygg-Hansa. för att jag ska utveckla det så bra som det går! Så jag kommer att lägga all energi till detta chefs-jobb!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt krävs det inte så mycket erfarenheter inom just Trygg-Hansa eftersom att det inte är så mycket att göra, men jag vet hur jag hanterar scenarion när man står bakom en bänk och snackar med en person som vill ha bilen försäkrad. Jag vet dock inte hur det fungerar med Trygg-Hansa menyerna och sånt men det kanske någon visar mig om jag nu får jobbet som chef! Men andra tidigare erfarenheter är ju att jag har varit chef på andra servrar på olika jobb som kanske inte riktigt är som på Unive men ändå kanske är bra erfarenheter. Mina tidigare erfarenheter är att jag har jobbat på Trygg-Hansa för ett tag sedan men glömt hur man gör men det kommer att ta väldigt fort att lära sig. Men jag har väldigt bra erfarenheter på faktura-systemet, jag kan hitta en person på mindre än 1 sekund ibland vilket betyder att jag om det är lång kö kanske Trygg-Hansa blir omtyckt för de är snabba på jobbet. Men om jag blir godkänd blir jag ju chef, då kommer ju jag inte jobba lika mycket och mer fokusera på hur det går med ekonomin och hur bra alla jobbar. Och som sagt kommer jag se till att jag och min biträdande chef anställer folk som har koll på jobbet och som också har tidigare erfarenheter och att de är aktiva såklart! Annars har jag bra rollspel och vet exakt hur jag hanterar scenarion! Mer erfarenheter kommer jag inte på just nu men jag är allmänt bra på rollspel liksom!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Viktor Berglund och är 32 år, han är väldigt tålmodig och bra på att samarbeta, han är kreativ inom yrken och annat. Han är snäll mot alla, han försöker också att vara så snäll som möjligt till dem som är lite kaxiga och dryga. Han är väldigt Jobs inriktad vilket betyder att han gillar att jobba och sköta om saker inom sitt yrke. Han är väldigt uppmärksam, han är härlig som person och bli omtyckt av mång. Min karaktär är väldigt stresstålig och sprider mycket glädje-energi. Han försöker att vara så positiv som möjligt mot alla. Han har ingen diagnos eller sjukdom! Han har faktiskt ingen förälder. Hans farsa jobbade på trygghansa som bitr. chef när min karaktär inte föddes. Detta var lite av hans personligheter, detta är hans historia:
När jag föddes så hade jag ingen pappa. Jag växte upp i en liten by. Där bodde jag med min mamma och min katt Tusse. Vi hade det bra, och lagom med pengar. När jag var 7 år och min mamma skulle till jobbet på ett möte med sin chef. Blev hon totalt lurad och det var inte hennes chef, hon blev skjuten till döds av dem som hade lurat henne. Då blev mitt liv mycket sämre. Jag fick bo hos min mormor varje dag. Jag pluggade jättemycket för att få bra betyg i skolan och kunna komma in på bra gymnasium. Jag pluggade "fordon" skitmycket. Jag jobbade jättemycket för att göra farsan stolt liksom, sedan har jag fått jobb på trygghansa som var min dröm och nu när jag fick chansen för att bli chef passade jag självklart på!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 15:30 ungefär-22:00 Tisdagar: 17:00 ungefär-22:00 Onsdagar: 17:00 ungefär-22:00 Torsdagar: 16:00 ungefär-22:00 Fredagar: 15:00-00:00 Lördagar: 11:00 ungefär-00:00 Söndagar: 11:00-23:00! Det kan bli olika ibland!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det hade jag självklart gjort!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag är bara engagerad i Unive! Från och med nu kommer jag ALDRIG spela på någon annan server än unive. SVÄR!

Har du läst våra Regler? Japp!

flertal gånger visat engemang i andra fivem gemenskaper, därav nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka