Accepterad Simon. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spear7/

Ditt Hex-ID: 11000010b57017b

Vad är din discord tagg? Simon.#9151

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-23 180731.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var fel id eller fel person. Jag emotade inte vid plocket när vi stormade! Och jag vet att det är felaktigt eftersom jag inte blivit bannad 5 gånger innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och andra polis enheter stormade plocket (kokain plocket) och sedan stängde jag av för att jag skulle äta. Så sedan när jag skulle spela igen så va jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Den var fel person för att jag inte blivit bannad 5 gånger innan!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger. Ena gången var F6 abuse. i 6 timmar. Staffen såg inte min /me
Andra gången var det OOC

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte. Har ju inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har du en bror som spelar på samma ip eller något, för du har inte blivit bannad av mig

senast du vart bannad vart för 21 dagar sedan och de var av en annan staff

senast du vart bannad vart för 21 dagar sedan och de var av en annan staff
Jag har inte en bror men detta har hänt innan. En kille blev perma bannad så blev jag det. Kan visa dig ban överklaganen på den också ifall du vill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka