Nekad Simon är dababy plane | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaze_Bull/

Ditt Hex-ID: 11000011333f73d

Vad är din discord tagg? Julle49#8653

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för:suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på de avstängda flygplatsen och tyckte att så gör man inte i verkligheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag är ute och åker och läser på twitter att de är carmeet på ike som vanligt och jag tänke jag kan dra dit och visa upp mina bilar jag kommer dit tar ut mina 4 bilar och sen säger nån att de är race på sandy flygplats jag tänker kul å titta på, jag kommer till flygplatsen och då är de avspärat så jag ställer mig vid avspärningen oxh väntar i 2 min sen ska jag köra därifrån och då blir jag prejad ut i spik matorna så mina däck går sönder så att jag knapt kan styra så när jag sak åka tar jag vägen bort från glygplatsen och då får jag saldd framför polisen och då kommer de 2 bilar och kör skta vid mig så jag stannar och går ut bilen men sedan åker dom och stannar en annan bil på flygfältet så då går jag in i min bil och åker därifrån men nnär jag kör blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nu när jag tänker efter så var de väl ej de för jag gjorde väll fel men att jag fick så lång ban var uju lite onödligt för attt jag gjorde ju inte nått så jävla dumt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm för mina texturer fuckade så föra tt fixa de köpte jag ett grafikkort för 6k så¨de inte hände mer och sedan är de copbait för jag sladade framför polisen och de gör jag aldrig och jag kör lagligt nuförtiden och de är lall för jag lekte runt lite och de gört jag aldrig för nu har jag börjat ta de lite mer seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde struntat i och åka och kolla de ångrar jag att jagb inte gjorde för att nu kan jag ej spela jag kunde väll gåt och lagt mig 5 min tidigare så jag inte skulle åkt till flygplatsen. jag kunde väll också åkt och träffat min kompis eller jag kunte hållt mig lite i bakrunden

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte sak kolla på iligala streetrace och att man ska hålla sig därifrån så att inte folk gör så att man får spärngda däck och blir bannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka