Nekad Simmekung | Ban Överklagan [Pedro Chino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simmekung

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,003
Reaction score
235
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221950110/

Ditt Hex-ID: 11000014b33c69e

Vad är din discord tagg? simmekung

Vem var det som bannade dig? Pedrochino, Missfluffy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-29 125330.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde att jag ville combat logga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Va kidnappad då jag scammade missfluffy på pengar. Dom tog mig till ett rum i deras gänghus och låste mig in där i Total: 1,5 Timme. Jag orkade inte spela mer men försökte iallafall. Dom körde mig i en bil och så spawna jag onsynligt i Arrekung. Då tänkte jag lika gärna dra för mitt rum luktade svett.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska va ärlig tycker jag att det var en ganska konstig anledning till att perma banna. För det första så ljuger Missfluffy i ban detaljer att jag använde en mobil för att skicka prio till kompisar. Idiotiskt Man kan ju iallafall ha bevis på det man säger. För det andra så äre så att jag kan inte sitta spela fivem hur länge som helst. Jag försökte hålla mig så gott som möjligt liksom scenariot börja liksom 17:50 och sluta 20:00. Jag har saker att göra än Unive också, hoppas att ni förstår. Men jag försökte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sen jag blev bannad av en giltligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Planerat med missfluffy vilken tid vi skulle fortsätta scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, komma ihåg att skriva till missfluffy när vi ska forsätta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka